Bestillingsvilkår for Dirty Clean
Dirty Clean selges som abonnement uten bindingstid. Dirty Clean
vaskepulver inneholder opp til 69 vask. Velg mellom vaskepulver 69
vask til 69kr (+frakt 29 kr) eller komplett startpakke med beholder,
skje og 69 vask til 299kr (gratis frakt). Tilbudet gjelder kun
inaktive kunder og 1 gang per husstand.
Ordinær levering koster kun 2,1 kr. per vask (levert
hjem).
En forsendelse av Dirty Clean vaskepulver ordinærpakke med 69 vask
koster kun 149,- (+ 29kr i frakt). Fyll enkelt på beholderen din med
refill-posen. Med denne bestillingen blir du abonnent på Dirty Clean
miljøvennlig vaskepulver uten bindingstid med levering hver andre
måned. Leveringsintervall kan til enhver tid justeres etter eget
behov.
Bestilling og levering
Du vil motta din første forsendelse av Dirty Clean (ink.
produktinformasjon) ca. 5-10 dager etter at vi har mottatt
bestillingen din. Pakken med faktura leveres hjem på din dør.
NB! Du må bekrefte at du er over 18 år for å kunne bestille på
nett. Ordre fra personer under 18 år regnes ikke som gyldige og vil
ikke bli ekspedert.
-
Dirty Clean løsvekt leveres direkte til din postkasse via Posten
Bring.
-
Dirty Clean ferdigdosert leveres på dør, via HeltHjem. Dersom
HeltHjem ikke leverer til din adresse vil pakken bli levert til
nærmeste postkontor via PostNord.
Betaling
Betaling skal skje senest innen fristen som angis på fakturaen; for
tiden 14 dager. Unnlater du å betale fakturaen, mottar du
betalingspåminnelse/inkassovarsel med et purregebyr på 35,- Unnlater
du å betale denne, oversendes kravet til inkasso. Renter og gebyrer
vil bli tillagt i henhold til øverste lovpålagte satser. Aragorn
Finans AS følger opp alle våre betalinger.
Ved betaling med Visa/Mastercard vil vi trekke kortet ditt
samme dag, eller dagen før, som vi sender deg en forsendelse.
Det er kunden sitt ansvar og oppdatere kundeservice, dersom det
skulle være endring av leveringsadresse.
Avslutning av abonnement
Avslutning av ditt abonnement gjøres enkelt ved å sende e-post, chat
eller ringe vår hyggelige kundeservice. På din siste faktura står
frist for avbestilling. Husk at abonnementet har ingen bindingstid!
Ved oppsigelse trer denne i kraft umiddelbart. Dog er din neste
leveranse allerede sendt ut før din oppsigelse er mottatt, er det
dessverre ingen returrett på denne, og må derfor betales i sin
helhet. Ordinærpakker som returneres blir ikke kreditert.
PS! Husk at abonnementet har ingen bindingstid og kan til enhver tid
redigeres mtp. leveringstid.
Reklamasjoner
Vi har svært høy kvalitetssikring på våre produkter. Skulle det
likevel være mangler, må det meldes fra til kundeservice (se under
for kontaktinformasjon). Reklamasjonsretten er begrenset til varens
holdbarhetsdato som angitt på emballasjen forutsatt at riktig
lagring er fulgt og maksimalt to måneder fra forholdet det
reklameres på ble oppdaget. Ved godkjent reklamasjon dekker Biovita
AS portoen, og tilbakebetaling skal skje innen 14 dager.
Angrerett
Angrerett gjelder kun på første pakken (prøvepakke) i abonnementet.
Angreretten gjelder i 14 dager fra mottatt prøvepakke, og
forutsetter at forsendelsen leveres intakt og i original emballasje.
Kunden må selv dekke porto, og sendes fra nærmeste postkontor til
returadresse (oppgitt på tilsendt faktura). Link til angrerettskjema
finner kunden i ordrebekreftelsen, som blir sendt per e-post, etter
kjøp er foretatt.
Kundens hevingsrett
Heving ved forsinkelse forutsetter etter en endring i
forbrukerkjøpsloven § 23 i 2014 at kunde fastsetter en rimelig
tilleggsfrist, og det er først når denne oversittes at hevingsrett
oppstår. Unntak fra dette gjelder der:
- selgeren har nektet å levere varene
-
hvis levering innen avtalt tid er avgjørende for inngåelsen av
avtalen, eller
-
hvis forbrukeren før inngåelsen av avtalen har underrettet
selgeren om at levering innen eller på et bestemt tidspunkt er
avgjørende
Hvis unntakene kommer til anvendelse kan kunde heve umiddelbart når
det viser seg at varen er forsinket.
Tilbakebetaling
Tilbakebetaling av kjøpesummen og frakten til kunden skal skje innen
14 dager fra melding om anger er mottatt, forutsatt at varen er
sendt tilbake og kunden kan dokumentere dette. Om foretaket ikke har
mottatt varen, kan man vente med tilbakebetaling til varen er
mottatt for å kontrollere verdireduksjonen. Om ikke annet er avtalt,
skal man bruke samme betalingsmåte til tilbakebetaling som kjøpet
ble gjort med. Foretaket kan ikke kreve gebyr for tilbakebetalingen.
Kunden skal betale returfrakt, forutsatt at dette er opplyst i
betalingsbetingelsene. Har kunden bedt om ekspressfrakt på
leveringen, skal mellomlegget betales av kunden.
Kundeservice:
E-post: post@biovita.no
Besvares innen 48 timer
Kundetelefon 577 21 555 (man – fre 09:00 16:00)
Etter bestilling vil du kunne motta nyheter og tilbud fra Biovita AS
og våre partnere. Vi gir ikke din informasjon videre til noen
tredjepart.